Bildbevis!

Min chef ogillar min karl, dom har nått otalt med varanda men javete fan vad.
Hur som helst hade vi möte på jobbet om personalpilsen och lite annat för nån vecka sen.
Då kom kära chefen fram till att här ska de inte bjudas på personalpris till galna vidriga föredetta kockar som inte vet hur dom ska uppföra sig.
En av dessa galna vidriga kockar som skriker efter bärs och hyttar med näven är tydligen min pojkvän, eller käreste som de så fint heter på norsk!
Ja vet inte, men inte fan är de där min kille han snacka om, för så har ja då aldrig sett han och inte de andra servetrasorna heller.

Idag mötte vi en av gubbarna på kontoret när vi kom gående hand i hand.
Han höll på att ramla i backen av förvåning!
Ja väntar bara på samtalet från nån av gubbarna.. Haha!



............... Och ni alla söta som vill se en bild på min karl.. Han har vart med i bloggen förr, men visst nu bjuder ja på en till!



man blir ju som man umgås!





jag ser ut som ett käftmongo, men vafan

Kommentarer
Postat av: erica

sicken söt en, grattis till fångsten :)

2009-05-26 @ 10:44:57
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0