buffé

Nu har jag varit i Oslo mina vänner. Och de var tamefan stressigt.
Jag har lärt mig några saker på kuppen.

åk aldrig natttåg när du är längre än 130 cm och har lust till en god natts sömn.
Jag vet inte men jag var tydligen den enda på tåget som inte kunde sova. Jag visk skrek wow och peta ivrigt på marius när jag såg snö. tror jag nästan väckte hela vår vagn då I varje fall väckte jag marius.
Jag somna inte förrän klockan var 3 då halv liggandes över två säten med ögonmask och 3 jackor som kudde.

Se till att boka ett hotell som inte är fullt dagen innan ankomst eftersom du kommer anlända till Oslo  kl 06.30 och du får inte rummet för än 10.45

Smit in på frukostbuffen och ät tills du svämmar över. Ta gärna lite mer. De är ju buffé vi snackar om.
Eller är det bara jag som fyller den andra tallriken till max av stekt ägg kokt ägg och äggröra, tar en tugga och sen är nöjd.

Å andra sidan var allt sjukt underbart. för första gången på länge fick jag och Marius BARA vi vara tillsammans ett helt dygn utan att nån måste jobba eller har barn eller kalas.
Jag älskar kärlek! de är tamefan de bästa jag vet!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0