men hej på dig nakna man

jag har upptäckt regina spektor, Vad bra hon är ja dör!


Åter till fortsättningen med Jezzlan.
Vi gjorde nachotallrik, drack vin öl och kollade på gamla filmer från vår säsong i sälen för 2 år sen.
De flesta filmerna var på Jezzlan när hon ar full och på slem som kissade i en snödriva och sen ramlade i den.
Sen drack vi mer vin, Ina kom hem och vi drog till Naboen. Där var de kalas som aldrig förr.
Vi mingla runt och sen blev de hemgång för mig klockan 5.

Att jobba igår bar mindre kul, jag mådde bra men allt gick åt skogen.
Så när kockara skålade i glasen ännu en dag drog jag med min egen kock på bio.

Law abidning citizen. Jävlar vad bra film, men jag kunde inte uttala den alls.
Och Gerald Buttler, jag dör vilken man han är. Marius tittade på mig när man fick se Gerald naken i filmen och jag bara satt med ett stort brett leende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0