Brysselkål

För några veckor sen förbannade jag mig för att Röyksopp hade kommit in men jag inte kunnat ge dom nått bord. Idag fick jag äta upp de.
Robyn & Röyksopp kommer och frågar om dom kan få ett bord. Jag trollar och vipps sitter dom där.
Jag kom på mig själv att nynna till the girl and the robot när jag servera vin till dom. hhmmm...
Sen slog det mig att jag minsann som 11 åring stod med boxertrosorna synliga under byxora samtidigt som jag i min ny klippta frisyr mimade till Robyn "Do you relly want mee aaam iiiii reeaaallly speeeciiiaaall???""

Härligt att servera sin gamla idol, Jävligt trevlig var hon och så gillar hon brysselkål!

Så kom igen nu tejer, kör trostricket, byt frisyr, ställ en framför spegeln och mima.





Kommentarer
Postat av: stefan

Visst är det roligt när det kommer in lite kändisar lite då och då ;)

2009-10-25 @ 00:28:27
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0