dude were is my smile

Igår såg jag på Dude were is my car. Jag köpte den för de var en av de bästa filmerna jag visste .......
.........................FÖR NIO ÅR SEN.....
jag hade berättat för Marius hur underbar filmen var. Men efter att ha sett Hangover Så var de här bara en dålig variant av den. Jävligt dålig...
Vi stängde av filmen efter halva och Marius var inte alls imponerad av mitt filmval.
Samma sak hände förra veckan när jag kom hemsläpander med en box av tre filmer med JACK BLACK.
Den kosta 59 kr och jag köpte den bara för att Orange County var med i den.
Den filmen hade jag också ett minne av att den var sjukt bra. Men de fick jag också äta upp senare.



Kommentarer
Postat av: Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist

hehe åh såntdär är så typist när det händer! att man minns något som skitbra, så är det inte det ändå..

2009-10-29 @ 14:34:17
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0