lite glad, lite less, lite lagom


Äntligen slipper jag springa runt med passet för att som 24 åring komma in på nattklubbarna. TANK JOOO!
Varför har aldrig Sverige kommit på att ha bankkort och id på samma kort??



något som gör mig mindre glad idag är min mobil. ¨Den har ju klarat att bli tvättad i tvättmaskin och tappad på gator och torg. Men att displayjäveln ska gå sönder när man inte ens kalasat i helgen gör mig besviken.
Jag kan inte ringa, för jag ser inget. Kan inte läsa sms eller ens sätta på min väckarklocka





Hösten ger mig blandade känslor  solen skiner men löven försvinner. Inte helt okej men de regnar ju hemma har jag hört! Så plus för solen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Att ha legg och visa på samma kort innebär ju bara att båda försvinner om man tappar bort det. Här i sverige tappar man oftast bara en i taget ju.. Korkade norrmän :P

2009-10-27 @ 16:29:49
URL: http://hazeinspace.blogg.se/
Postat av: stefan

haha, alla skadorna som telefonen har varit utsatt för kanske tar ut sin rätt nu ;)

2009-10-27 @ 21:20:56
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0