men.........

Jag är bakfull. Men bara lite.
Jag ska jobba 10 timmar med fulla människor som kommer härma mig när jag säger att de inte får komma in. Jag MÅSTE lära mig Bergensk nu, men ja låter som en kebabturk när jag försöker.
Förra veckan var ett helvete.
Jag är inte pepp alls.


Igår tog jag kort till mitt visakort, så jag slipper springa runt med passet överallt. Jag såg ur som ett tjockt litet barn. Bankmannen trösta mig och sa att de inte är alla som blir så nöjda med sitt kort. Men de är ju inte så många som ska se på de heller. Därav antar jag att han också tyckte jag såg ut som ett tjockt barn.

Men ja är jävla gla över paketet mamma, tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0