ajajajaj

en liten knäpp av bakfull blev jag visst idag, inte alls planerat.
Men jag är bitter.
Här hade jag planerat en mysmiddag med Ingela och Nina idag, vi skulle dricka vin, bli fyllefnittriga och snacka skit. Smälla i oss tacos och dansa på byn.
Men istället fick chefen ryggskott så jag får jobba idag.
Så igår var jag sur och sint när jag fick servera ca 30 GT och öl till personalen.
När klockan var 01.15 kan ja lova att Johanna sprang till Biskopen efter kockarna för att också få vara med i dimman.



Kjell, Adis och Morten har fått i sig LITE för mycke GT.

....GT... de känns lite gubbigt!



Min karl, Nina och kanske världens största regndroppe!



Nina jag och Camilla var på quiz!
man kunde vinna dildos, men vi vann inte alls!



Camilla har ÄNTLIGEN kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0