Bröllop

Det var sommar, vi stod alla ute på vid pappas gamla hus för att fira sara som skulle gifta sig, men de var en hemlighet. Sara och hennes familjkom, alla klädda i brudkläder, en sekund senare hade de bytt om igen till vanliga vardagskläder. Bröllopet var ju en hemlighet.
Helt plötsligt så stod vi på daniel, kia och hasses tomt, de bodde granne med pappa.
Alla vänner var där, solen sken och alla var glada.
Vi stod på en veranda. I bakgrunden i en backe kunde vi se hur Sara och hennes familj bytte om igen till bröllopet
Vi drack champagne och skåla.
Jag Hasse och Lollan stod bredvid en kille som gick på IVIK när vi gick på gymnasiet
Plötsligt tågar brudtärnorna in. Först kommer killen från IVIKS kompis. Killen som står vid oss skriker.
-Åååå edsbro edsbro edsbro. IVIK killarna klappar händerna i takt, skriker och sjunger "edsbro".
Jag, lollan och Hasse försöker få tyst på dom.
Nu kommer Sara in på verandan, hon tågar sakta fram i sin vita klänning med stora paljetter på brösten.
Plötsligt försvinner hon och helt plötsligt dyker hon upp igen i en cadilac.
Jag gråter av lycka, hon är så fin.





hmmmmmm...alltså är de nån som är bra på drömtydning???

Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj vad förvirrad jag först blev :P VAD HAR JAG MISSAT! tänkte jag haha. Drömtydningen är svårt.. :)

2009-09-03 @ 13:56:59
URL: http://hazeinspace.blogg.se/
Postat av: Lollan

haha, jag med! har de gift sig igen, tänkte jag! vad tycker vi om överraskningsbröllop;)

2009-09-03 @ 15:53:03
Postat av: jezzlan

ja, heja edsbro tycker jag var roligt. =)

2009-09-07 @ 11:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0