NATTA

jag som trodde att jag hade haft en lite för hård kväll, men när jag satt och snacka med kockarna så kom en väninna till en av dem in i restaurangen och berättade att hon hade vart full hon med.
När hon kommit hem var hon lite röksugen och öppna sitt takfönster. Sen somnade hon gott.
En vanlig grej med Bergen är att det regnar VÄLDIGT mycket här. Och igår var en av de regnigaste nätterna på länge.
Så när hon vaknade upp flera timmar senare var inte hennes golv helt torrt.
De där med alkohol.. hmm..


Innan jag gick på raketfylla igår så var jag faktiskt hemma hos min pojkvän som lagade pizza medans jag och hans son spela playstation.. Fifa tror ja vi spela. Jag fatta ingenting men jag var jävla bra på att dribbla.
Sen såg vi världens sämsta film "clone wars" animerade star wars på norska. Jabadahuts son hade blivit kidnappad.
Medans vi halvsov i soffan berättade sonen vilka som var onda och goda och vad som skulle ske. 
Så nu är jag jävligt go på star wars!



Marius sa en go grej när vi var på ica.
- Har du testat att kolla dig i spegeln när du nyser. De går liksom inte...
Haha..ja vet inte, men ja brukar inte springa till spegeln när ja ska nysa, men ja lovar att göra de nästa gång för att testa.

Jag måste också tacka Morten för "årets kommentar" han gav idag.
- Men titta öystein står och försöker kissa på bord 11.

Så går de när man blandar 11 Gt i var till pojkarna, de var i fin form när jag lämna av dom på ricks. 


GOD NATT PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bergen, de är i norge va? :)

2009-09-28 @ 02:45:18
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/
Postat av: Marielle

Gissa vem som fått en Iphone?



Om du svarar rätt på denna fråga (näst senaste inlägget i min blogg) har du chansen att vinna otroliga priser!

2009-09-28 @ 13:03:31
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Anonym

va mysigt! :) underbart att va kär :)

2009-09-28 @ 13:07:33
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/
Postat av: annnnna!!!

min söta tjeeej!! du e så go!! som alltid!! min mobil e också borta... tror den kan ligga hemma på laddning.. vem vet..??!! massa puss älsklingstjej

2009-09-29 @ 01:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0