gråt


Idag blev de "kino" bio...
Jag och Camilla gick och såg my sisters keeper.
Jag hade en stor klump i halsen hela filmen och grät titt som tätt.
Hela salongen snyfta
Fy fan vilken bra film!!





Efter filmen fick vi till naboen för att biff och hamburgare. Sen gick vi över till biskopen för att ta oss en cider och ha quiz i "skitlers"??? de där typiska amerikanska bio godiset. Gissa frukten. De var skitsvårt..jag klara två av 12.


De bästa av allt var att det var min pojkvän som visa mig "amandavarde" klippet, de är bra att hon tagit sig över de norska gränserna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar oxå att sitta på bryggan bortanför mitt hus och bara vara.. hihi japp de va ett hadskrivet brev från en vän som bor där jag bodde förr.. riktigt mysigt va de sitta där och läsa de :)

2009-09-29 @ 00:49:34
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/
Postat av: Elina

ska försöka leta upp vart jag hittade den kom inte ihåg var bara inne på google & sökte lite ska försöka hitta det idag

2009-09-29 @ 07:08:07
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0