Planer

Idag är jag FRI! ledig!
Sitter i min soff/säng och lyssnar på "band of horses - the funeral (så jäääävla bra!), och undrar vad jag ska ta denna dagen till.
Jag har lite planer.

tvätta kläder
torka kläder
städa ut garderoben på allt skit som jag samlat på mig på ett år. Är visst ganska mycket har jag insett.
Gå en tur ut i denna vackra natur, kanske klättra upp för ett av fjällen som ligger bakom min lägenhet. Ja de är minsann inte alla som bor vid ett fjäll, jag har sju fjäll runt mig.
Städa i största allmänhet.
Laga till en potatis och purjolökssoppa till min prins när han kommer hem.
De är jobbigt att bjuda en kock på mat, men ät eller svält!



Frågan är hur många av mina planer kommer jag lyckas utföra.????



KÄRLEK till MIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0