tråkig dag

Idag skulle vi sovit tills vi vaknade.
Vi skulle lagat god frukost, tagit en  tripp till staden för att köpa mig en jacka och kanske lite annat kul i de för en gångs skull regnfria vädret.
Vi skulle kollat på bio och ätit en hamburgare på inside.

Istället blev de rask uppgång klockan 10 på morgonen , spring till jobbet för en av oss.
Johanna blev ensam lämnad kvar i lägenheten och Marius slutar inte för än klockan är 22.00.
Ingen annan är ledig. Vad ska jag göra????

tips på en bra film kanske???


Pappa ringde nyss, han tyckte ja skulle gå ut och kolla på fåglar...

Kom om förgyll min vardag!


Kommentarer
Postat av: annaspättan!!

hahaha, pappa roine kan man lita på...:) gå ut å kolla fåglar va väl en toppenidé jojjo::??? hehe, nu skrattar ja gott!!! skrattar gott gör ja också åt min kära kollega som har ungefär samma lokalkännedomsförmåga som mig... haha, vi letade runt i 20 min efter henne me bilen å hon hade ingen aning om var hon var... massa hotell å grejer runt, men inget verka stämma... goda skratt förlänger livet, vilken tur, då e ja kanske tillbaka på samma längd som igår, innan vinhinkningen började... magaluf jojjo... va mer kan ja säga,,?? har dock inte fåtrt någe så spejsat regn som kom när vi va där... då taxin nästan flot som en båt, haha.. mer goda skratt:) hoppas du har de bra!! å verkar som du fick se film till slut!! pussssssss

2009-09-10 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0