just idag är jag stark



Idag saknar jag allt.
Jag saknar att ligga i en säng och vara bakis med jezzlan. Pizza Orientale.
Jag saknat när slem bodde bakom soffan och jezzlan brotta ner henne i sängen och spotta henne i munnen.
Jag saknar Hasses och min myskväll på lidö, när vi grilla korv och körde fyrhjuling.
Jag saknar alla mina och lollans strosar på stan och alla gånger vi insåg att vi satt på oss samma kläder när vi skulle ut.
Jag saknar Anna som halvligger i min soffa, skriker och slår mig på benet när vi ser på en film. När vi åkte till London och hon var inne i 3 timmar på deberhams.
Jag saknar Johanna och Emelie, våran tid som receptionister och konferens personal. När vi duka och och skreksjöng till Håkan Hellström. Alla felbokningar och konstiga gäster.
Jag saknar Lidö.
Jag saknar min bror, mamma och pappa.
Jag saknar Sälen.
Jag saknar Jorunn.
Jag saknar övreblekeveien där jag bodde med kajsa, david och Oscar.
Jag tror jag saknar Allt och ALLÁ idag. Allt utom mobergs bar!




Kommentarer
Postat av: annaspättan

min jojjo, min jojjo:) ååå va du gillade debenhams... nästan lika mycket som mitt kreditkort:) å åååååå vad du e saknad!! fast ja skulle ju sakna dej lika mycke om du va hemma, för de e ju nte lilla ja heller!! hoppas så du kan komma hem på en hösttrip, ska se när ja får mitt höstschema, så ska de nog allt få truckas in en bergentrip, så vi får mysa lite söt:)

ha en fortsatt bra söndag nu, så ska lilla ja jobba på..:) massa pussar å slag på benen:) älskar dej!

2009-09-06 @ 17:14:11
Postat av: Angelica

Vi är bra på att mysa på landet vi :) minns när vi skulle meta förra sommaren men inte hittade så mycket mask. Eller den gången vi bakade en massa paj. Goa tider!

2009-09-06 @ 17:21:36
URL: http://hazeinspace.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyft. saknar dig.. JAG DÅ? Sara Blomberg

2009-09-06 @ 21:00:52
Postat av: Jorunn

Saknar dig ocksa lillkusinen! Ska skaffa jobb o styra upp mitt liv sa att jag kan komma o halsa pa. Massa kramar!

2009-09-08 @ 12:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0