några tips i natten

ett litet tips
sätt inte i dig två kokta korv med bröd som blivit över sedan lunchen.
Resultatet blir en ond mage.
Detta tips kommer efter jag just åt två korvar nu när jag kom hem kl 03.00. Nykter dessutom.
Är man på pickalurven brukar det hjälpa mer än själpa.


Dessutom har jag ett annat tipps.
Om du ska gå på toaletten på ditt provjobb.
Läs på skylten innan du går in på toaletten och fortsätt inte heller in på den  lediga toaletterna när chefen står och kissar i pissoaren brevid.
Det kan lätt bli så att du blir kvar på toaletten eftersom det bara kommer in mer och fler män som ska utnyttja pissoaren på herrtoaletten.




Sometomes I just love myself


Kommentarer
Postat av: erica

haha, underbart att sådant inte bara drabbar mig :)

2010-04-18 @ 15:27:13
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0