farsan med rastaflätor och skelett

Igår var det en fin dag!
Solen sken med sin fulla glans igen och vad gör man inte då. Jo man strejkar och går på Bio.
Ge oss vintern tillbaka.
Nejdå, jag och jezzlan gick upp med tuppen och vandrade i solen fram till Sats där vi tog oss för ett spinning pass.
jag höll på att spy och ramla av cykeln och jezzlan fick blodstopp i fötterna.

Senare köpte vi bullar och la oss i en av parkerna tillsammans med Camilla där jag gav henne rastaflätor och snackade skit "ordagrant".
Vi såg ett jävligt stort skelett och köpte glass.
Sen gav vi upp och tog oss ner i källaren på naboen för att käka kannibal toast och dricka ingefärsdricka.
jag och Jezzlan gick på bio och hade en hel sal för oss själva.
Jag fick nostalgi minnen av när jag Hasse lollan och Sara var och såg H20 i Norrtälje och var alldeles ensamma i salen, då kastades det massa bilar på Mike Myers eller vad han hette.

Nu såg vi "Farsan" och vi höll våra popcorn i handen.
Men vi skrattade högt, mycket högt.




Kommentarer
Postat av: erica

vad duktiga ni är som kört igång med träningeen :)

2010-04-15 @ 19:36:03
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: maja

låter skönt :) hur gick det med jobbet?

2010-04-15 @ 20:56:47
URL: http://majahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0