du är så söt min kära lilla



jag och Monica stod på jobbet en dag och såg på finn.no, där fann vi en ponny eller fler för inte allt så dyra slantar.
Funderade på vilket kap de skulle vara att köpa sig en ponny.
Man skulle kunna ha den i farstun, den kunde få äta alla dom där morötterna man aldrig äter upp och om man skulle ta sig nånstans kunde man bara hoppa upp på sin lilla ponny.
Och som en kille på raw sa, vem skulle bli arg om man kom försent till jobbet ridandes på en liten ponny.


Senaste tiden har jag funderat på kanin också. Tänk va sött. Man skulle kunna ge den alla morötter med. Man kunde ligga och prata med den när man såg på Tv och så kunde man gå små turer med kaninen.
Fuck chiuaua in med kaninen och ponnyn.

Sen ska jag börja leva efter Maria Montiblablabla hollywoodfru.
Den är lite dyr men jag kommer ju ha den resten av livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0