hundskit ett skitgöra

Jag har haft en fin dag.
Jezzlan kom och joina mig, så gick vi en liten tur.
Sen köpte vi glass. De var ju trotts allt så varmt att man bara kunde ha en liten skinnjacka på sig.
De blev alltså vårens första glass vid vattnet. Vi hittade snödroppar och hundskit i massor.

Jag förstår inte vad de är för fel på hundägarna här i sandviken.
Jag har fått som en inbyggd radar för hundbajs och jag ser dom överallt.
22 stycken var det på ena sidan av vägen till mitt jobb.
Udda nöje att räkna men det kändes som en plikt.
De är jävligt mycket skit.
Hur som helst så fort jag går med någon här runt mina kvarter skriker jag - ACKTA BAJS! och tacklar bort personen från brottsplatsen.
Jag har blivit förstörd.



 
Förutom all skit så lagade jag en god skagenröra till bakad potatis till min bästa vän!
Sen såg vi på kärlek och vräkte oss i te och popcorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0