Helen

Min kära vän Helen bokar in saker med mig hela tiden.
Synd bara att hon inte går att väcka så hon sover bort hela dagarna .
Igår skulle vi färga hennes hår, laga middag och gå prommenad.

Resultat.
Johanna går en prommenad på 3 timmar, handlar konstig mat i en alban, turk, thai, indisk shopp.
Lagar thaiwok som marius spottar ut i handen. Sedan sitter hon å deppar i en mörkt hörn för att hon inte får se på one tree hill, medans man och unge kollar på den norska varianten av fångarna på fortet.

Helen vaknade klockan 18.00

Idag har jag försökt ringa min vän sen kl 12.00.
Inget svar, hon sover.
Jag lurer på hur min shoppingdag i Åsane kommer sluta






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha <3

Aldrig har jag väl missat en shoppingdag Johanna? ;)

Tack gullet för att du följde med! Supermys!!

2011-02-26 @ 04:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0