ångest

jag har absolut ingrnting att ha på mig. Jag sitter här i min soffa å surar för ja tycker att alla kläder ja har, har jag påmig hela tiden.
När jag flyttade hit kom jag med två stora väskor fyllda med kläder. Det var de endaste. Jag hade fyllt och proppat dem till brädden med kläder, skor ytterkläder och sängkläder. Endast vinterkläder för vi skulle ju bara stanna i 6 månader.
Två år senare sitter jag här nu. I princip alla de kläder jag hade med mig har jag slängt eller gett bort.
Jag har tre fulla garderober istället. Med ganska nya kläder jag tror jag kommer ha på mig nån gång då jag kanske ska på maskerad, eller på en speciell fest, eller när jag blivit 10 kg lättare, eller som jag bara har tröttnat på.
Varför blir jag inte nöjd med de jag har?
Varför är de såhär. Jag känner med hon tjejen som blev smygfilmad av sin pojkvän då hon fick utbrott för att hon inte hade något att ha på sig när hon skulle shoppa.
Känner killar nånsin såhär? Jag skulle vilja vara Marius för ett tag så jag bara kunde slänga på mig en av hans coola t-shirts med ett par slitna jeans. För jag har inte ens ett par slitna jeans eller en cool t-shirt.





min största kärlek!


Kommentarer
Postat av: maja

jag vill också vara 10 kg lättare och rik.

2011-01-11 @ 07:44:08
URL: http://majahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0