inte nu, sen

Igår var jag på vinskola.
intressant, men svårt.
Det var provsmakning, de bästa med hela skolan!
Jag kännde smaker och dofter av sura äpplen, fläder och även mossa.
Det låter pisslätt men det är svårt att komma på vad vissa druvor lucktar och smakar.


Sen kännde jag mig som fjorton igen när vi skulle ha ett litet prov och jag inte läst på nånting. Som vanligt.
Jag har tydligen inte ändrat mig ett dugg sen skoltiden. Jag gör det sen är tydligen fortfarande mitt motto.

Men det ska det ändras på.




för ni 3 som läser de här och inte bor i Bergen, kom å hälsa på vettja! Det här är utsikten från min balkong!



 


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okej :)

jo jag har börjat med dagens blogg nu eftersom jag fått för frågningar om att ha mer tävlingar.. Så klicka dej in och var med för tusan ;)

2011-01-19 @ 15:04:52
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Jalle

Det här med "jag gör det sen" verkar ligga i släkten! I alla fall hos somliga av oss:)

2011-01-19 @ 21:43:28
URL: http://jalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0