pappa roine

Jag ska berätta en liten historia om min kära far.
När jag var 12 år skulle vi köpa skor till mig.
Jag hade lust på ett par tuffa gympaskor.
Pappa tog mig till skoavdelningen och vi fann ett par skor, Jag har alltid haft runt 39-40, men då tippar jag på att jag hade 38.
Men min pappa vill ju att man ska ha lite att växa i. 
Jag fick ett par blå skor i srorlek 42.
De gick sönder på en vecka eftersom de var så jäkla stora. Och jag har som sagt aldrig fått storlek 42 i skostorlek heller.
Det bästa med allt är nog att vi köpte skorna på coop, eller om det hette robin hood då?

Min pappa är den bästa som finns.
Förutom att köpa förstora skor så tog han med mig och Joel över hela Sverige för att tälta och klättra upp i konstiga torn.




I höstas gick jag och pappa på en shoppingtur i stockholm, och han var faktist en av de bästa shopping följerna jag haft. Han blev kompis med alla frukthandlare på torget och hitta sin nya faboritaffär LAGERHAUS!

Saknar Pappa Roine!


Kommentarer
Postat av: Lollan

Hehe jag tror att våra pappor hade samma teori kring att köpa skor till sina kära döttrar. Jag fick iofs de skor jag ville ha... men i storlek 41 istället för 37:) Vilka härliga pappor vi har! När får vi se en bild på håret? Kram på dig

2011-01-26 @ 21:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0