robinson

kom just på mig själv med att sitta med expetition robinsons ansökningsblankett framför mig.
what?





Jag har inte rört mig från soffan idag. Förutom att hänga upp två maskiner tvätt har jag sett på 4 avsnitt av califoniacation och 2 av six feet under.
Jag är slut i kroppen efter en helg på jobbet med för en gångs skull mycket att göra.
Natten till söndag gick jag och Marius hem efter jobbet. Gick är nog ett för fint ord, vi snubblade uppöver.
Försök att ta dig upp för en brant skogsväg täckt av blöt is i uppförsbacke. Inte i det hele tatt lätt.

När jag då idag såg ut genom förstret och inte såg nånting för all dimma blåst och regn blev jag kvar här.
Så nu satt jag här. Med robinsonblanketten och tänkte hmmm.. eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0