two face

varje tisdag har marius sin son jonas.
Jonas är nio år och älskar film, fotboll xbox.
Filmerna ska helst vara med superhjältar, typ spiderman, bond, batman, x men, iron man m.m.
Så i tisdags skulle vi se batman the dark knight, och den har ju sina otäcka bitar.
Jag gjorde som min mamma gjorde med mig så fort något var läskigt, eller så fort några skulle ha sex i filmen.
-NU BLUNDAR VI!
När Harvey Dent första gången visar sitt otäcka tryne som two face sa jag mammas gamla fras.
NU Blundar vi jonas för de här är litt äckelt! (så där på smånorsk).
Och han gömde sig bakom kudden.
Grejen var bara att jag somna till sen. bara för några minuter.
Så jag vaknar av att jonas skriker.
Two face hade kommit i bild igen.
Jag kände mig så elak när killen sen satt och grät.
Men allt blev bra och hans pappa trösta han och berätta att den fula gubben bara var på låtsas.
Nu ska jag hålla mig mer vaken nästa gång jag ser på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0